| Νίκος Βασιλείου (1994): Πρόγραμμα για έλεγχο ποιότητας με χρήση των cumulative sum Χ-charts. |
| Δημήτρης Τζημούλης (1995): Επεκτάσεις του προτύπου προσομοίωσης μικτών οδικών δικτύων METACOR. |
| Γιάννης Παυλής (1995): Αποκεντρωμένος έλεγχος κυκλοφοριακής ροής μέσω καθοδήγησης διαδρομής. |
| Απόστολος Κότσιαλος (1995): Συστήματα αυτομάτων αυτοκινητοδρόμων: Επισκόπηση και Προκαταρκτική Προσομοίωση. |
| Δημήτρης Γκουνίδης (1995): Πρόβλεψη μαγνητικών απωλειών πυρήνων και μετασχηματιστών διανομής με τη χρήση στατιστικού γραμμικού μοντέλου. |
| Βάϊος Παπαζήσης (1995): Διερευνήσεις των ιδιοτήτων παράλληλων εκθετικών συστημάτων αξιοπιστίας μέσω υπολογιστικών μεθόδων. |
| Ευστάθιος Ζώτος (1996): Επίλυση και προσομοίωση του προβλήματος πλοή-γησης οχημάτων μέσα σε δυναμικό περιβάλλον σε πραγματικό χρόνο. |
| Γιάννης Βακαλόπουλος (1996): Πρόβλεψη χρονοσειρών με μεθόδους ARIMA και εκθετικής εξομάλυνσης. |
| Γιάννης Ντεληδήμος (1997): Αλγόριθμος βελτιστοποίησης μη γραμμικών συ-ναρτήσεων χωρίς περιορισμούς. |
| Ιωάννης Βιτσαξάκης (1997): Χρήση της αυτόματης ανίχνευσης συμβάντων στον καθορισμό του χρόνου μετατόπισης σε δρόμους με συντονισμένη σημα-τοδότηση (σε συνεργασία με τον Dr. R. Kühne, SSP, Γερμανία). |
| Νικόλαος Αρμούτης (1997): Αυτόματη ανίχνευση συμβάντων και βραχυπρό-θεσμη πρόβλεψη της κυκλοφοριακής ροής (σε συνεργασία με τον Dr. R. Kühne, SSP, Γερμανία). |
| Γεωργία Βαρδάκα (1997): Επεξεργασία δεδομένων και μοντελοποίηση κυ-κλοφοριακής ροής. |
| Γιώργος Τζήμας (1997): Γραφική αναπαράσταση του μοντέλου προσομοίω-σης κυκλοφοριακής ροής METACOR. |
| Ιωάννης Μαρινάκης (1999): Διερεύνηση ιδιοτήτων αλγορίθμων μη γραμμικής βελτιστοποίησης. |
| Κωνσταντίνος Αμπουντώλας (1999): Ρύθμιση φωτεινής σηματοδότησης με την χρήση Γραμμικού-Τετραγωνικού-Ολοκληρωτικού Ελέγχου. |
| Γεώργιος Γιαννακάκης (1999): Εφαρμογή εξελικτικών αλγορίθμων στο ερευ-νητικό πεδίο της Τεχνητής Ζωής. |
| Δημήτρης Φράγκος (2000): Πρόβλεψη των τιμών του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών και βελτιστοποίηση Χαρτοφυλακίου. |
| Mαγδαληνή Σίνου (2001): Ανάλυση αλγορίθμων στοχαστικής προσέγγισης με ταυτόχρονη διαταραχή. |
| Αρτέμιος Μάμας (2002): Τεχνολογίες αυτόματων τερματικών σταθμών σε λιμάνια: Ανασκόπηση, προσομοίωση & βελτιστοποίηση. |
| Γεώργιος Γαλανόπουλος (2002): Ανάπτυξη μικροσκοπικού μοντέλου προσο-μοίωσης κυκλοφορίας για την εκτίμηση χωρικής κατάληψης. |
| Αθανάσιος Φραγκιαδάκης (2002): Βελτιστοποίηση των εργασιών συντήρησης των μηχανών Diesel του ΑΗΣ Λινοπεραμάτων Ηρακλείου. |
| Μαργαρίτα Πρωτόπαππα (2003): Η στρατηγική TUC και η εφαρμογή της στο δίκτυο του Σαουθάμπτον. |
| Διαμαντής Μανώλης (2003): Ανάλυση προσαρμοστικού αλγορίθμου βελτι-στοποίησης. |
| Ολύμπιος Κλέμος (2003): Πρόβλεψη πωλήσεων της Εταιρίας JT-International. |
| Αναστάσιος Κουβελάς (2004): Ρύθμιση της φωτεινής σηματοδότησης της πόλης των Χανίων με χρήση Γραμμικού-Τετραγωνικού-Ολοκληρωτικού έλεγχου. |
| Γεώργιος Βίγκος (2004): Εκτίμηση αριθμού οχημάτων οδού μέσω του Διευ-ρυμένου Φίλτρου Kalman. |
| Γεώργιος Σάρρος (2004): Δυναμικός κυκλοφοριακός καταμερισμός και καθο-δήγηση πορείας οχημάτων σε πραγματικό χρόνο σε δίκτυα αυτοκινητοδρόμων. |
| Αθηνά Τζιμίτση (2005): Εφαρμογή εξελικτικού αλγορίθμου για την εκπαί-δευση νευρωνικού δικτύου στο παίγνιο της τρίλιζας. |
| Βαγγέλης Βαρβαντάκης (2005): Ανάλυση τριών διαφορετικών μεθόδων αυ-τόματου ελέγχου γερανών. |
| Ειρήνη Εμμανουήλ (2005): Τεχνολογίες αυτόματων τερματικών σταθμών σε λιμάνια: Προσομοίωση και βελτιστοποίηση. |
| Δήμητρα Βοιατζή (2005): Εφαρμογή αλγορίθμου βελτιστοποίησης για την δρομολόγηση και διαχείριση του στόλου οχημάτων της εταιρείας ΑΠΙΒΙΤΑ Α.Ε. |
| Αφροδίτη Αρβανιτάκη (2005): Μοντέλα πρόβλεψης μακροοικονομικών με-γεθών της οικονομίας των ΗΠΑ. |
| Αναστασία Σπηλιοπούλου (2007): Έλεγχος ροής οχημάτων σε περιοχή διοδίων αυτοκινητοδρόμων. |
| Χρήστος Φυδάνης (2007): Ανάπτυξη λογισμικού βελτιστοποίησης κατανομής επιτηρητών στις εξετάσεις. |
| Εύη Σπανού (2007): Βελτιστοποίηση περιόδου φωτεινής σηματοδότησης σε μεταβλητές συνθήκες κυκλοφορίας. |
| Δήμητρα Παπαδάκη (2007): Τελειοποίηση παραμέτρων συστήματος ελέγχου μεταβλητών ορίων ταχύτητας αυτοκινητοδρόμου. |
| Ιωάννης Μπετσής (2007): Τελειοποίηση παραμέτρων συστήματος ελέγχου ραμπών εισόδου αυτοκινητοδρόμου. |
| Χρήστος-Δανιήλ Μιχαλόπουλος (2008): Έλεγχος κυκλοφορίας σε αυτοκινη-τόδρομους μεγάλης κλίμακας υπό συνθήκες αυξημένης ζήτησης. |
| Μιχάλης Βιττόριας (2008): Αξιολόγηση αλγορίθμων διαφορικής προσαρμο-στικής βελτιστοποίησης σε συστήματα ελέγχου μεγάλης κλίμακας. |
| Γεώργιος Φράγγος (2008): Αξιολόγηση αλγορίθμων προσαρμοστικής βελτι-στοποίησης σε συστήματα ελέγχου μεγάλης κλίμακας. |
| Μιχάλης Γεωργίου (2009): Καθορισμός βέλτιστης τακτικής σε αγώνες ποδο-σφαίρου μέσω Δυναμικού Προγραμματισμού. |
| Γρηγόρης Φούσας (2010): Διερεύνηση ιδιοτήτων και αποτελεσματικότητας αλγορίθμων βελτιστοποίησης μη-γραμμικών προβλημάτων. |
| Αντώνης Ράγιας (2010): Βέλτιστος έλεγχος και έλεγχος ανατροφοδότησης σε μεγάλης έκτασης δίκτυο αυτοκινητοδρόμων. |
| Γεράσιμος Λούτος (2010): Διερεύνηση εφαρμογής της στρατηγικής ελέγχου TUC στο αστικό δίκτυο Κηφισίας-Αττικής Οδού μέσω μικροσκοπικής προσομοίωσης. |
| Θεοδώρα Παππά (2014): Στατιστική ανάλυση δεδομένων σε περιοχές ραμπών εισόδου περιαστικών αυτοκινητοδρόμων. |
| Δήμητρα Δημητριάδη (2015): Εφαρμογή τεχνικών Βέλτιστου Ελέγχου για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης σε οχήματα κινούμενα σε αυτόκινητόδρομους. |
| Δημήτριος Χαραλαμπίδης (2015): Προηγμένοι αλγόριθμοι ελέγχου οδικής κυκλοφορίας σε αστικά δίκτυα. |
| Κωνσταντίνος Κατερίνης (2016): Βαθμονόμηση και επικύρωση μακροσκοπι-κών μοντέλων κυκλοφοριακής ροής με χρήση του καινοφανούς εργαλείου επικύρωσης CALISTO. |
| Ευστάθιος Παπαλιάκος (2016): Εφαρμογή μη γραμμικού προσαρμοστικού ελέγχου για τοπικό και συντονισμένο έλεγχο ραμπών εισόδου αυτοκινητοδρόμων. |
| Παναγιώτης Στρατίδης (2016): Μοντελοποίηση συνεργατικής αλλαγής λωρίδας σε οδικούς άξονες. |
| Αντώνιος Γεωργαντάς (2016): Βελτιστοποίηση πορείας και κυκλοφοριακής ροής μέσω αλλαγής λωρίδας αυτόματων ή ημι-αυτόματων οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους. |
| Ίρις Φιλοπούλου (2016): Εκτίμηση της κυκλοφοριακής κατάστασης ανά λω-ρίδα κυκλοφορίας σε αυτοκινητόδρομο με συνδεδεμένα οχήματα. |
| Βασιλική Καλλιγά (2017): Βαθμονόμηση προτύπου με μεταβαλλόμενα όρια ταχύτητας για αυτοκινητοδρόμους. |
| Ιωάννα Καλογιάννη (2018): Προσδιορισμός τροχιάς ελάχιστοποίησης καυ-σίμων για οχήματα παρουσία φωτεινής σηματοδότησης με βέβαιη και αβέβαιη έναρξη πρασίνου. |
| Δημήτριος-Ηλίας Σκουφούλας (2018): Ολοκληρωμένος έλεγχος κυκλοφορι-ακής ροής αυτοκινητοδρόμων με χρήση μεταβλητών ορίων ταχύτητας και αποτελεσματική χρήση λωρίδων. |
| Σπυρίδων Φαραντούρης (2018): Αυτορυθμιζόμενος έλεγχος κυκλοφορίας σταθερού χρόνου. |
| Σοφία-Άννα Αλεξάκη (2018): Έλεγχος κυκλοφορίας πραγματικού χρόνου με χρήση εκτίμησης ουράς μέσω δεδομένωνδιασυνδεδεμένων οχημάτων. |
| Ευγενία Στυλιανοπούλου (2018): Τοπικός έλεγχος ράμπας: Γραμμικός Τετραγωνικός Ολοκληρωτικός Εκλεκτής στην περίπτωση ύπαρξης σημείου συμφόρησης αρκετά κατάντη του σημείου ελέγχου. |
| Φωτεινή Βανδώρου (2018): Αξιοοίηση των ACC οχημάτων για την βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών σε αυτοκινητοδρόμους. |
| Βασίλειος Βολακάκης (2020): Καθορισμός τροχιάς οχήματος σε πραγματικό χρόνο με στοχαστικές διάρκειες φάσεων φωτεινής σηματοδότησης. |
| Κωνσταντίνα Ιωακειμίδου (2021): Σύγκριση των στρατηγικών ελέγχου κυκλοφορίας TUC και Max Pressure κάνοντας χρήση προσομοίωσης στο οδικό δίκτυο των Χανίων. |
| Αλέξης Βλάχος (2021): Χρήση προσαρμοστικού αλγορίθμου για τον έλεγχο κυκλοφορίας σε αστικά δίκτυα μεγάλης κλίμακας. |