 | Νίκος Βασιλείου (1994): Πρόγραμμα για έλεγχο ποιότητας με χρήση των cumulative sum Χ-charts. |
 | Δημήτρης Τζημούλης (1995): Επεκτάσεις του προτύπου προσομοίωσης μικτών οδικών δικτύων METACOR. |
 | Γιάννης Παυλής (1995): Αποκεντρωμένος έλεγχος κυκλοφοριακής ροής μέσω καθοδήγησης διαδρομής. |
 | Απόστολος Κότσιαλος (1995): Συστήματα αυτομάτων αυτοκινητοδρόμων: Επισκόπηση και Προκαταρκτική Προσομοίωση. |
 | Δημήτρης Γκουνίδης (1995): Πρόβλεψη μαγνητικών απωλειών πυρήνων και μετασχηματιστών διανομής με τη χρήση στατιστικού γραμμικού μοντέλου. |
 | Βάϊος Παπαζήσης (1995): Διερευνήσεις των ιδιοτήτων παράλληλων εκθετικών συστημάτων αξιοπιστίας μέσω υπολογιστικών μεθόδων. |
 | Ευστάθιος Ζώτος (1996): Επίλυση και προσομοίωση του προβλήματος πλοή-γησης οχημάτων μέσα σε δυναμικό περιβάλλον σε πραγματικό χρόνο. |
 | Γιάννης Βακαλόπουλος (1996): Πρόβλεψη χρονοσειρών με μεθόδους ARIMA και εκθετικής εξομάλυνσης. |
 | Γιάννης Ντεληδήμος (1997): Αλγόριθμος βελτιστοποίησης μη γραμμικών συ-ναρτήσεων χωρίς περιορισμούς. |
 | Ιωάννης Βιτσαξάκης (1997): Χρήση της αυτόματης ανίχνευσης συμβάντων στον καθορισμό του χρόνου μετατόπισης σε δρόμους με συντονισμένη σημα-τοδότηση (σε συνεργασία με τον Dr. R. Kühne, SSP, Γερμανία). |
 | Νικόλαος Αρμούτης (1997): Αυτόματη ανίχνευση συμβάντων και βραχυπρό-θεσμη πρόβλεψη της κυκλοφοριακής ροής (σε συνεργασία με τον Dr. R. Kühne, SSP, Γερμανία). |
 | Γεωργία Βαρδάκα (1997): Επεξεργασία δεδομένων και μοντελοποίηση κυ-κλοφοριακής ροής. |
 | Γιώργος Τζήμας (1997): Γραφική αναπαράσταση του μοντέλου προσομοίω-σης κυκλοφοριακής ροής METACOR. |
 | Ιωάννης Μαρινάκης (1999): Διερεύνηση ιδιοτήτων αλγορίθμων μη γραμμικής βελτιστοποίησης. |
 | Κωνσταντίνος Αμπουντώλας (1999): Ρύθμιση φωτεινής σηματοδότησης με την χρήση Γραμμικού-Τετραγωνικού-Ολοκληρωτικού Ελέγχου. |
 | Γεώργιος Γιαννακάκης (1999): Εφαρμογή εξελικτικών αλγορίθμων στο ερευ-νητικό πεδίο της Τεχνητής Ζωής. |
 | Δημήτρης Φράγκος (2000): Πρόβλεψη των τιμών του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών και βελτιστοποίηση Χαρτοφυλακίου. |
 | Mαγδαληνή Σίνου (2001): Ανάλυση αλγορίθμων στοχαστικής προσέγγισης με ταυτόχρονη διαταραχή. |
 | Αρτέμιος Μάμας (2002): Τεχνολογίες αυτόματων τερματικών σταθμών σε λιμάνια: Ανασκόπηση, προσομοίωση & βελτιστοποίηση. |
 | Γεώργιος Γαλανόπουλος (2002): Ανάπτυξη μικροσκοπικού μοντέλου προσο-μοίωσης κυκλοφορίας για την εκτίμηση χωρικής κατάληψης. |
 | Αθανάσιος Φραγκιαδάκης (2002): Βελτιστοποίηση των εργασιών συντήρησης των μηχανών Diesel του ΑΗΣ Λινοπεραμάτων Ηρακλείου. |
 | Μαργαρίτα Πρωτόπαππα (2003): Η στρατηγική TUC και η εφαρμογή της στο δίκτυο του Σαουθάμπτον. |
 | Διαμαντής Μανώλης (2003): Ανάλυση προσαρμοστικού αλγορίθμου βελτι-στοποίησης. |
 | Ολύμπιος Κλέμος (2003): Πρόβλεψη πωλήσεων της Εταιρίας JT-International. |
 | Αναστάσιος Κουβελάς (2004): Ρύθμιση της φωτεινής σηματοδότησης της πόλης των Χανίων με χρήση Γραμμικού-Τετραγωνικού-Ολοκληρωτικού έλεγχου. |
 | Γεώργιος Βίγκος (2004): Εκτίμηση αριθμού οχημάτων οδού μέσω του Διευ-ρυμένου Φίλτρου Kalman. |
 | Γεώργιος Σάρρος (2004): Δυναμικός κυκλοφοριακός καταμερισμός και καθο-δήγηση πορείας οχημάτων σε πραγματικό χρόνο σε δίκτυα αυτοκινητοδρόμων. |
 | Αθηνά Τζιμίτση (2005): Εφαρμογή εξελικτικού αλγορίθμου για την εκπαί-δευση νευρωνικού δικτύου στο παίγνιο της τρίλιζας. |
 | Βαγγέλης Βαρβαντάκης (2005): Ανάλυση τριών διαφορετικών μεθόδων αυ-τόματου ελέγχου γερανών. |
 | Ειρήνη Εμμανουήλ (2005): Τεχνολογίες αυτόματων τερματικών σταθμών σε λιμάνια: Προσομοίωση και βελτιστοποίηση. |
 | Δήμητρα Βοιατζή (2005): Εφαρμογή αλγορίθμου βελτιστοποίησης για την δρομολόγηση και διαχείριση του στόλου οχημάτων της εταιρείας ΑΠΙΒΙΤΑ Α.Ε. |
 | Αφροδίτη Αρβανιτάκη (2005): Μοντέλα πρόβλεψης μακροοικονομικών με-γεθών της οικονομίας των ΗΠΑ. |
 | Αναστασία Σπηλιοπούλου (2007): Έλεγχος ροής οχημάτων σε περιοχή διοδίων αυτοκινητοδρόμων. |
 | Χρήστος Φυδάνης (2007): Ανάπτυξη λογισμικού βελτιστοποίησης κατανομής επιτηρητών στις εξετάσεις. |
 | Εύη Σπανού (2007): Βελτιστοποίηση περιόδου φωτεινής σηματοδότησης σε μεταβλητές συνθήκες κυκλοφορίας. |
 | Δήμητρα Παπαδάκη (2007): Τελειοποίηση παραμέτρων συστήματος ελέγχου μεταβλητών ορίων ταχύτητας αυτοκινητοδρόμου. |
 | Ιωάννης Μπετσής (2007): Τελειοποίηση παραμέτρων συστήματος ελέγχου ραμπών εισόδου αυτοκινητοδρόμου. |
 | Χρήστος-Δανιήλ Μιχαλόπουλος (2008): Έλεγχος κυκλοφορίας σε αυτοκινη-τόδρομους μεγάλης κλίμακας υπό συνθήκες αυξημένης ζήτησης. |
 | Μιχάλης Βιττόριας (2008): Αξιολόγηση αλγορίθμων διαφορικής προσαρμο-στικής βελτιστοποίησης σε συστήματα ελέγχου μεγάλης κλίμακας. |
 | Γεώργιος Φράγγος (2008): Αξιολόγηση αλγορίθμων προσαρμοστικής βελτι-στοποίησης σε συστήματα ελέγχου μεγάλης κλίμακας. |
 | Μιχάλης Γεωργίου (2009): Καθορισμός βέλτιστης τακτικής σε αγώνες ποδο-σφαίρου μέσω Δυναμικού Προγραμματισμού. |
 | Γρηγόρης Φούσας (2010): Διερεύνηση ιδιοτήτων και αποτελεσματικότητας αλγορίθμων βελτιστοποίησης μη-γραμμικών προβλημάτων. |
 | Αντώνης Ράγιας (2010): Βέλτιστος έλεγχος και έλεγχος ανατροφοδότησης σε μεγάλης έκτασης δίκτυο αυτοκινητοδρόμων. |
 | Γεράσιμος Λούτος (2010): Διερεύνηση εφαρμογής της στρατηγικής ελέγχου TUC στο αστικό δίκτυο Κηφισίας-Αττικής Οδού μέσω μικροσκοπικής προσομοίωσης. |
 | Θεοδώρα Παππά (2014): Στατιστική ανάλυση δεδομένων σε περιοχές ραμπών εισόδου περιαστικών αυτοκινητοδρόμων. |
 | Δήμητρα Δημητριάδη (2015): Εφαρμογή τεχνικών Βέλτιστου Ελέγχου για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης σε οχήματα κινούμενα σε αυτόκινητόδρομους. |
 | Δημήτριος Χαραλαμπίδης (2015): Προηγμένοι αλγόριθμοι ελέγχου οδικής κυκλοφορίας σε αστικά δίκτυα. |
 | Κωνσταντίνος Κατερίνης (2016): Βαθμονόμηση και επικύρωση μακροσκοπι-κών μοντέλων κυκλοφοριακής ροής με χρήση του καινοφανούς εργαλείου επικύρωσης CALISTO. |
 | Ευστάθιος Παπαλιάκος (2016): Εφαρμογή μη γραμμικού προσαρμοστικού ελέγχου για τοπικό και συντονισμένο έλεγχο ραμπών εισόδου αυτοκινητοδρόμων. |
 | Παναγιώτης Στρατίδης (2016): Μοντελοποίηση συνεργατικής αλλαγής λωρίδας σε οδικούς άξονες. |
 | Αντώνιος Γεωργαντάς (2016): Βελτιστοποίηση πορείας και κυκλοφοριακής ροής μέσω αλλαγής λωρίδας αυτόματων ή ημι-αυτόματων οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους. |
 | Ίρις Φιλοπούλου (2016): Εκτίμηση της κυκλοφοριακής κατάστασης ανά λω-ρίδα κυκλοφορίας σε αυτοκινητόδρομο με συνδεδεμένα οχήματα. |
 | Βασιλική Καλλιγά (2017): Βαθμονόμηση προτύπου με μεταβαλλόμενα όρια ταχύτητας για αυτοκινητοδρόμους. |
 | Ιωάννα Καλογιάννη (2018): Προσδιορισμός τροχιάς ελάχιστοποίησης καυ-σίμων για οχήματα παρουσία φωτεινής σηματοδότησης με βέβαιη και αβέβαιη έναρξη πρασίνου. |
 | Δημήτριος-Ηλίας Σκουφούλας (2018): Ολοκληρωμένος έλεγχος κυκλοφορι-ακής ροής αυτοκινητοδρόμων με χρήση μεταβλητών ορίων ταχύτητας και αποτελεσματική χρήση λωρίδων. |
 | Σπυρίδων Φαραντούρης (2018): Αυτορυθμιζόμενος έλεγχος κυκλοφορίας σταθερού χρόνου. |
 | Σοφία-Άννα Αλεξάκη (2018): Έλεγχος κυκλοφορίας πραγματικού χρόνου με χρήση εκτίμησης ουράς μέσω δεδομένωνδιασυνδεδεμένων οχημάτων. |
 | Ευγενία Στυλιανοπούλου (2018): Τοπικός έλεγχος ράμπας: Γραμμικός Τετραγωνικός Ολοκληρωτικός Εκλεκτής στην περίπτωση ύπαρξης σημείου συμφόρησης αρκετά κατάντη του σημείου ελέγχου. |
 | Φωτεινή Βανδώρου (2018): Αξιοοίηση των ACC οχημάτων για την βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών σε αυτοκινητοδρόμους. |
 | Βασίλειος Βολακάκης (2020): Καθορισμός τροχιάς οχήματος σε πραγματικό χρόνο με στοχαστικές διάρκειες φάσεων φωτεινής σηματοδότησης. |
 | Κωνσταντίνα Ιωακειμίδου (2021): Σύγκριση των στρατηγικών ελέγχου κυκλοφορίας TUC και Max Pressure κάνοντας χρήση προσομοίωσης στο οδικό δίκτυο των Χανίων. |
 | Αλέξης Βλάχος (2021): Χρήση προσαρμοστικού αλγορίθμου για τον έλεγχο κυκλοφορίας σε αστικά δίκτυα μεγάλης κλίμακας. |