Συντομογραφία

OMNI

Τίτλος

Open Model for Network-wide Heterogeneous Intersection-based Transport Management

Πρόγραμμα

Information Society Technologies

Αρ. Συμβολαίου

IST-1999-11250

Αρχή: Μάρτιος 2000 Τέλος: Φεβρουάριος 2003
Διάρκεια 36 μήνες

Οικονομικά Στοιχεία

Συνολικός Προϋπολογισμός

1.742.884 €

Χρηματοδότηση από την Ε.Ε. 1.000.000 €
Αυτοχρηματοδότηση 742.884 €
Προϋπολογισμός του Πολυτεχνείου Κρήτης

140.218 €

Περιγραφή

Λέξεις Κλειδιά
Μοντελοποίηση Δικτύου

Περίληψη
Το πρόγραμμα OMNI στοχεύει στην ανάπτυξη ενός μοντέλου οδικού δικτύου προσανατολισμένου στους κόμβους. Το μοντέλο αυτό θα ενεργεί ως ένα ενδιάμεσο επίπεδο που θα απομονώνει την υποδομή του δικτύου από τις εφαρμογές που τη χρησιμοποιούν. Το OMNI θα μοντελοποιεί υπάρχοντα στοιχεία του δικτύου (αισθητήρες, λωρίδες, τοπικοί ελεγκτές…) λαμβάνοντας υπόψη τόσο τα φυσικά τους χαρακτηριστικά όσο και τη λειτουργικότητά τους. Το μοντέλο θα παρέχει τυποποιημένες συνδέσεις με τα αντικείμενα του δικτύου, επιτρέποντας την προσθήκη προηγμένων εφαρμογών Τηλεματικής ή νέων συσκευών στην υπάρχουσα υποδομή. Το μοντέλο θα εφαρμοστεί με τη μορφή δύο πρωτοτύπων (Αρχικό και Τελικό πρωτότυπο) που θα περιλαμβάνουν ένα σύνολο τεχνικών προδιαγραφών και αντίστοιχο λογισμικό για περαιτέρω αξιοποίηση/εκμετάλλευση.

Το ΟΜΝΙ θα περιλαμβάνει επίσης και μια σειρά ερευνητικών δραστηριοτήτων σε τομείς προηγμένης Τηλεματικής μεταφορών (προηγμένα συστήματα κυκλοφοριακού ελέγχου, αυτόματη ανίχνευση επεισοδίων και πληροφόρηση χρηστών μέσω του WWW) και χρήσης αισθητήρων βασισμένων σε τεχνητή όραση για επιτήρηση και διαχείριση της κυκλοφορίας. Αυτό θα επιτρέψει απτη μια την περαιτέρω μελέτη και ανάπτυξη των συγκεκριμένων τομέων εφαρμογής και απ’την άλλη την αξιολόγηση της απόδοσης του μοντέλου ΟΜΝΙ χρησιμοποιώντας τις συγκεκριμένες εφαρμογές και συσκευές ως παραδειγματικές μελέτες.

Το Τελικό πρωτότυπο θα αξιολογηθεί σε τέσσερις πιλοτικές θέσεις: Αλικάντε (ΙΣ), Μιλάνο (IT), Χανιά (ΕΛ) και σε μια τεχνητή θέση που θα αναπαριστά το Παρίσι (ΓΑ). Οι διαφορετικές υποδομές και απαιτήσεις των χρηστών θα χρησιμεύσουν στην επαλήθευση της ανοιχτωσύνης του μοντέλου και η χρήση διαφορετικών αρχιτεκτονικών κυκλοφοριακής διαχείρισης (κεντρική, κατανεμημένη) θα χρησιμεύσει στην επαλήθευση της ευελιξίας του.

Συμμετέχοντες

Κύριοι Συμβαλλόμενοι

Πλήρες Όνομα

Χώρα

ETRA Investigation Y Desarrollo, SA

Ισπανία

CITILOG

Γαλλία

Institut National de Recherche sur les Transports et leur Securite

Γαλλία

Project Automation SpA

Ιταλία

Technical University of Crete

Ελλάδα

Towarzystwo Przetwarzania Obrazow

Πολωνία

University of Southampton

Ενωμένο Βασίλειο

Συνεργαζόμενοι

Πλήρες Όνομα

Χώρα

Ayuntamiento de Alicante

Ισπανία

Mizar Automazione SpA

Ιταλία

Comune di Milano

Ιταλία

Municipality of Chania

Ελλάδα