tuclogo.gif (9701 bytes)

 

Εργαστήριο Δυναμικών Συστημάτων και Προσομοίωσης

Ερευνητικά Συμβόλαια

Επιστροφή

Home Page

© DSSL@TUC

 

EUROCOR (V2017): χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Advanced Transport Telematics.

Θέμα: Ολοκληρωμένη μοντελοποίηση και έλεγχος της κυκλοφοριακής ροής σε μικτά δίκτυα (Corridors) και πρακτική εφαρμογή στο Παρίσι και Άμστερνταμ.
Χρηματοδότηση: 170.000 ECU (1992-1995).

QUO VADIS (V2042): χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Advanced Transport Telematics

Θέμα: Υλοποίηση και πρακτική εφαρμογή αλγορίθμων αυτόματου ελέγχου για καθοδήγηση πορείας και πληροφόρηση οδηγών στα οδικά δίκτυα της Σκωτίας και της πόλης Ααλμποργκ (Δανία).
Χρηματοδότηση: 187.000 ECU (1992-1995).

OBERE ILLER: χρηματοδότηση από το γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Παιδείας και Έρευνας (BMΒF)

Θέμα: Ανάπτυξη ενός κεντρικού συστήματος ελέγχου για κατανεμημένες δεξαμενές με εφαρμογή και υλοποίηση στο αποχετευτικό δίκτυο Obere Iller.
Χρηματοδότηση: 253.000 DM (1994-1999).

TABASCO (TR1054): χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Transport Telematics

Θέμα: Ολοκληρωμένος Αστικός Έλεγχος Κυκλοφορίας με Εφαρμογές στα δίκτυα Γλασκώβης και Μπέλφαστ.
Χρηματοδότηση: 141.000 ΕCU (1996-1998).

COMFORTABLE: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG VII), Directorate General for Transport

Θέμα: Εργαλεία Επόπτευσης Θαλάσσιας Κυκλοφορίας.
Χρηματοδότηση: 40.000 ECU (1996-1998).

ΠΕΝΕΔ: χρηματοδότηση από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας

Θέμα: Αξιοπιστία Συστημάτων και Συναφή Προβλήματα.
Χρηματοδότηση: 8.000.000 δρχ. (1996-1998).

DACCORD (TR1017): χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Transport Telematics

Θέμα: Συνδυασμένος Δυναμικός Έλεγχος Κυκλοφορίας με Εφαρμογές στα δίκτυα Ile-de-France (F), Παρισίων (F), περιαστικό δίκτυο Άμστερνταμ (NL) και στον αυτοκινητόδρομο Πάδουας-Βενετίας.
Χρηματοδότηση: 450.000 ECU (1996-1999).

DELPHI: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG III), ESPRIT Programme

Θέμα: Πρόβλεψη Πωλήσεων και Ολοκληρωμένα Συστήματα Παραγωγής και Διανομής Επιχειρήσεων.
Χρηματοδότηση: 246.000 ECU (1998-2000).

ΧΑΝΙΑΣΥΝ: χρηματοδότηση από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΕΠΕΤ ΙΙ

Θέμα: Κεντρικός έλεγχος αστικής κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, εφαρμογή και υλοποίηση στην πόλη των Χανίων.
Χρηματοδότηση: 17.600.000 δρχ. (1999-2001).

ΠΕΝΕΔ: χρηματοδότηση από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας

Θέμα: Στοχαστικός έλεγχος οπτικών συστημάτων αστεροσκοπείων.
Χρηματοδότηση: 16.000.000 δρχ. (2000-2001).

ΟΜΝΙ: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Information Society Technologies

Θέμα: Ολοκληρωμένη αρχιτεκτονική ελέγχου αστικής κυκλοφορίας και ανάπτυξη συστήματος πληροφόρησης στο διαδίκτυο με εφαρμογή στο Δήμο Χανίων.
Χρηματοδότηση: 140.000
(2000-2003) και 26.000 από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας..

SMART NETS: χρηματοδότηση απο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Information Society Technologies.

Θέμα:   Εφαρμογή και αξιολόγηση πεδίου της στρατηγικής ελέγχου αστικής κυκλοφορίας TUC σε Σάουθαμπτον (Ηνωμένο Βασίλειο), Μόναχο (Γερμανία) και Χανιά.
Χρηματοδότηση: 430.000
(2001-2004) και 85.000 από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

RHYTHM: χρηματοδότηση απο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Information Society Technologies.

Θέμα: Εποπτεία και έλεγχος κυκλοφορίας αυτοκινητοδρόμων με χρήση τεχνητής όρασης.
Χρηματοδότηση: 246.000
(2001-2004) και 47.000 από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

EYE IN THE SKY: χρηματοδότηση απο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Information Society Technologies.

Θέμα: Προηγμένη μείξις δεδομένων για καταγραφή και πρόβλεψη κυκλοφορίας.
Χρηματοδότηση: 88.374
(2001-2004) και 15.500 από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

WWT&SYSENG: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG Research), Human Potential Programme, Research Training Networks.
Θέμα
: Εφαρμογή μηχανικής συστημάτων σε στρατηγικές επεξεργασίας λυμάτων.
Χρηματοδότηση: 166.764 € (2002-2006) και 45.000 από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

EURAMP: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG INFSO), R&D Programme Information Society Technologies.
Θέμα
: Έλεγχος ραμπών εισόδου δικτύων αυτοκινητοδρόμων.
Χρηματοδότηση
: 449.000
για 3 χρόνια (2004-2007) και 125.000 από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

CONNECT: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG TREN), FP6-2002-Transport.
Θέμα
: Δίκτυο Αριστείας για τον συντονισμό μεθοδολογιών καινοτομίας μέσων μαζικής μεταφοράς.
Χρηματοδότηση
: 8.400 για 2 χρόνια (2004-2006) και 1.500 από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

ETNITE: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG EDUC), Leonardo da Vinci Programme.
Θέμα
: Ευρωπαϊκό δίκτυο άσκησης και εκπαίδευσης σε ευφυή συστήματα μεταφορών.
Χρηματοδότηση
: 15.500 για 2.5 χρόνια (2004-2007).

ΕΛΚΕ - Ενίσχυση Έρευνας 2004: χρηματοδότηση από ΕΛΚΕ Πολυτεχνείου Κρήτης.
Θέμα
: Ανάπτυξη φιλικού προς τον χρήστη λογισμικού για βέλτιστη επιλογή παραμέτρων συστήματος προσαρμοστικού αυτομάτου ελέγχου.
Χρηματοδότηση
: 5.000 για 1 χρόνο (2004-2005).

ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ:χρηματοδότηση από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Θέμα: Ανάπτυξη συστήματος ολοκληρωμένου ελέγχου δικτύων αυτοκινητοδρόμων και αξιολόγησή του με χρήση μικροσκοπικού μοντέλου προσομοίωσης.
Χρηματοδότηση: 60.000 € για 1.5 χρόνια (2005-2006).

ΠΕΝΕΔ:χρηματοδότηση από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
Θέμα: Ανάπτυξη και αξιολόγηση μιας νέας στρατηγικής ελέγχου φωτεινής σηματοδότησης πραγματικού χρόνου αστικών οδικών δικτύων.
Χρηματοδότηση: 45.000 € για τρία χρόνια (2005-2008).

ΠΕΝΕΔ: χρηματοδότηση από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
Θέμα: Ανάπτυξη και αξιολόγηση ροών σε αποχετευτικά δίκτυα με έμφαση στην εφαρμογή της στον ελληνικό χώρο.
Χρηματοδότηση: 45.000 € για τρία χρόνια (2005-2008).

COOPERS: (V2017) χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (IST), χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, FP6-2004-IST-4.
Θέμα: Συνεργατικά Δίκτυα για Ευφυή Συστήματα Οδικής Ασφάλειας.
Χρηματοδότηση: 72.320,00 € για τέσσερα χρόνια (2006-2009) και 17.000 € από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

ANTREOFF:χρηματοδότηση από το Τμήμα Κινητικότητας και Δημοσίων Έργων της Φλαμανδικής Κυβέρνησης.
Θέμα: Διερεύνηση εφαρμογής του λογισμικού RENAISSANCE στο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της Αντβέρπης (Βέλγιο).
Χρηματοδότηση: 33.610 € για 11 μήνες (2007-2008).

NEARCTIS:χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG INFSO), R&D ProgrammeICT (Information and Communicatoin Technologies).
Θέμα: Δίκτυο Αριστείας για Προηγμένη Συνεργατική Διαχείριση Οδικής Κυκλοφορίας στην Κοινωνία της Πληροφορίας.
Χρηματοδότηση: 298.000 € για 5 χρόνια (2008-2013) και 15.000 € από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

sFLY:χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG INFSO), R&D Programme ICT (Information and Communicatoin Technologies).
Θέμα: Ανάπτυξη Σμήνους Ιπτάμενων Μικρο-Ρομπότ.
Χρηματοδότηση: 420.700 € για 3 χρόνια (2009-2011).

TUC Κηφισίας-Αττική Οδός: με χρηματοδότηση από Αττική Οδός Α.Ε.
Θέμα: Εφαρμογή της Στρατηγικής Ελέγχου κυκλοφορίας TUC στο υποδίκτυο Κηφισίας-Παράπλευροι Αττικής Οδού
Χρηματοδότηση: 42.000 € (πλέον ΦΠΑ) για 1 χρόνο (2009-2010).

MULTITUDE:χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, COST Programme (Action TU0903).
Θέμα: Μέθοδοι και εργαλεία για την υποστήριξη της χρήσης, της βαθμονόμησης και της επικύρωσης μοντέλων προσομοίωσης κυκλοφορίας.
Χρηματοδότηση: Έξοδα δικτύωσης για 4 χρόνια (2009-2013).

AGILE: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG INFSO), R&D Programme Networked Embedded and Control Systems.
Θέμα: Ανάπτυξη και εφαρμογές προηγμένων προσαρμοστικών μεθοδολογιών αυτομάτου ελέγχου.
Χρηματοδότηση: 120.000 € για 3 χρόνια (2010-2013).

ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ: συγχρηματοδότηση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.
Θέμα:
Προηγμένες μέθοδοι μοντελοποίησης και ελέγχου κυκλοφοριακής ροής σε δίκτυα αυτοκινητοδρόμων.
Χρηματοδότηση: 45.000 € για 3 χρόνια (2010-2013).

ARTS: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, COST Programme (Action TU1102).
Θέμα:
Αυτόνομα συστήματα υποστήριξης οδικών μεταφορών. Χρηματοδότηση: Έξοδα δικτύωσης για 4 χρόνια (2011-2015).

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΙΙΙ-1 SMOOTH: συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Παιδείας.
Θέμα:
Ανάπτυξη λογισμικού συστήματος αυτόματης επιλογής μακροσκοπικών μοντέλων κυκλοφοριακής ροής αστικών και περιαστικών αυτοκινητοδρόμων.
Χρηματοδότηση:
24.000 € για 3 χρόνια (2012-2014).

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΙΙΙ-2: συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Παιδείας.
Θέμα:
Παροχή προτεραιότητας σε πραγματικό χρόνο σε μέσα μαζικής μεταφοράς.
Χρηματοδότηση:
28.000 € για 3 χρόνια (2012-2015).

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΙΙΙ-3 DIANA: συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Παιδείας.
Θέμα:
Ανάπτυξη καινοτόμων αλγορίθμων και συστήματος υποστήριξης αποφάσεων για το σχεδιασμό συστημάτων αστικών συγκοινωνιών.
Χρηματοδότηση:
7.000 € για 3 χρόνια (2012-2015).

MCS-PERTH: χρηματοδότηση από την Australian Road Research Board (ARRB Group) ως υπεργολάβος για την Main Roads Western Australia.
Θέμα:
Μοντελοποίηση, διαμόρφωση και προσομοίωση ενός πιλοτικού έργου ελέγχου κυκλοφορίας αυτοκινητοδρόμων με χρήση μεσοσκοπικού μοντέλου.
Χρηματοδότηση:
80.000 € για 1 χρόνο (2012-2013).

TRAMAN21: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, European Research Council Executive Agency, Advanced Investigator Grant.
Θέμα:
Διαχείριση κυκλοφορίας για τον 21ο αιώνα.
Χρηματοδότηση:
1.496.880 € για 5 χρόνια (2013-2018) και 418.000 € από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

COST Action TD1207: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, COST Programme (Action TD1207).
Θέμα:
Βελτιστοποίηση σε συστήματα λήψης αποφάσεων για αποδοτικά και εύρωστα ενεργειακά δίκτυα.
Χρηματοδότηση:
Έξοδα δικτύωσης για 4 χρόνια (2013-2017).

Local4Global: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG Connect), Cooperation Programme Information and Communication Technologies (ICT).
Θέμα: Ανάπτυξη, εφαρμογή, διερεύνηση και αξιολόγηση μιας γενικής μεθοδολογίας για την συνολική βελτιστοποίηση τεχνικών Systems of Systems (TSoS) μέσω τοπικών ενεργειών ελέγχου.
Χρηματοδότηση:
311.320 € για 3 χρόνια (2013-2016) και 66.774 € από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

PADECOT: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Marie Skłodowska-Curie Individual Fellowships (MSCA-IF-2016) για τον Δρ. Νικόλαο Μπεκιάρη-Λυμπέρη.
Θέμα:
Έλεγχος κυκλοφοριακής ροής με χρήση μοντέλου μερικών διαφορικών εξισώσεων.
Χρηματοδότηση:
152.653 € για 2 χρόνια (2017-2019) και 7.300€ από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

INFRAMIX: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Horizon 2020 Research and Innovation Action, Automated Road Transport (H2020-ART).
Θέμα:
Ανάπτυξη οδικής υποδομής για μεικτή (συμβατικά και αυτόματα/συνδεδεμένα οχήματα) κυκλοφοριακή ροή.
Χρηματοδότηση:
358.588 € για 3 χρόνια (2017-2020) και 16.000€ από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

ΣΤΟΧΟΣ: συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Θέμα:
Σχεδιασμός βέλτιστης κίνησης οχημάτων στους αυτοκινητοδρόμους του μέλλοντος.
Χρηματοδότηση:
40.600 € για 2 χρόνια (2017-2019).

TrafficFluid: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, European Research Council Executive Agency, Advanced Investigator Grant.
Θέμα: Περιβάλλον Τεχνητού Ρευστού Χωρίς Λωρίδες για την Κυκλοφορία Οχημάτων.
Χρηματοδότηση: 2,495,500 € για 5 χρόνια (2019-2024) και 2.000€ από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας.

FRONTIER: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Horizon 2020 Research and Innovation Action, Mobility for Growth.
Θέμα: Διαχείριση κυκλοφορίας επόμενης γενιάς για ενδυνάμωση της ενσωμάτωσης συνδεδεμένων και αυτοματοποιημένων οχημάτων, συνεργασία μεταξύ των ενδιαφερομένων και προληπτική βελτιστοποίηση δικτύου πολλαπλών μέσων.
Χρηματοδότηση: 299,250 € over 3 years (2021-2024).

 

  Τελ. Ενημέρωση: Φεβ 2022
 

Γενικές Πληροφορίες ] Προσωπικό ] Μηχαν/φικός Εξοπλισμός ] Διδασκαλία ] Έρευνα ] [ Ερευνητικά Συμβόλαια ] Άλλες Δραστηριότητες ] Δημοσιεύσεις ] Επιστημονικές Ομιλίες ] Βραβεία ] Ανακοινώσεις ]

Αρχική Feedback Περιεχόμενα Αναζήτηση

Για παρατηρήσεις σχετικά με αυτόν τον ιστότοπο στείλτε e-mail στον  web_admin .
Copyright © Εργαστήριο Δυναμικών Συστημάτων & Προσομοίωσης
Τελευταία Προσαρμογή : Μάρτιος 2021