EUROCOR
(V2017): χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG
XIII), R&D Programme Advanced Transport Telematics.
Θέμα:
Ολοκληρωμένη μοντελοποίηση και έλεγχος της
κυκλοφοριακής ροής σε μικτά δίκτυα (Corridors) και
πρακτική εφαρμογή στο Παρίσι και Άμστερνταμ.
Χρηματοδότηση: 170.000 ECU (1992-1995).
QUO VADIS (V2042): χρηματοδότηση από την
Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Advanced Transport
Telematics
Θέμα:
Υλοποίηση και πρακτική εφαρμογή αλγορίθμων
αυτόματου ελέγχου για καθοδήγηση πορείας και
πληροφόρηση οδηγών στα οδικά δίκτυα της Σκωτίας
και της πόλης Ααλμποργκ (Δανία).
Χρηματοδότηση: 187.000 ECU (1992-1995).
OBERE ILLER:
χρηματοδότηση από το γερμανικό Ομοσπονδιακό
Υπουργείο Παιδείας και Έρευνας (BMΒF)
Θέμα:
Ανάπτυξη ενός κεντρικού συστήματος ελέγχου για
κατανεμημένες δεξαμενές με εφαρμογή και
υλοποίηση στο αποχετευτικό δίκτυο Obere Iller.
Χρηματοδότηση: 253.000 DM (1994-1999).
TABASCO (TR1054):
χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII),
R&D Programme Transport Telematics
Θέμα:
Ολοκληρωμένος Αστικός Έλεγχος Κυκλοφορίας με
Εφαρμογές στα δίκτυα Γλασκώβης και Μπέλφαστ.
Χρηματοδότηση: 141.000 ΕCU (1996-1998).
COMFORTABLE: χρηματοδότηση
από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG VII), Directorate General for
Transport
Θέμα:
Εργαλεία Επόπτευσης Θαλάσσιας Κυκλοφορίας.
Χρηματοδότηση: 40.000 ECU (1996-1998).
ΠΕΝΕΔ: χρηματοδότηση από την Γενική Γραμματεία
Έρευνας και Τεχνολογίας
Θέμα:
Αξιοπιστία Συστημάτων και Συναφή Προβλήματα.
Χρηματοδότηση: 8.000.000 δρχ. (1996-1998).
DACCORD (TR1017):
χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII),
R&D Programme Transport Telematics
Θέμα:
Συνδυασμένος Δυναμικός Έλεγχος Κυκλοφορίας με
Εφαρμογές στα δίκτυα Ile-de-France (F), Παρισίων (F),
περιαστικό δίκτυο Άμστερνταμ (NL) και στον
αυτοκινητόδρομο Πάδουας-Βενετίας.
Χρηματοδότηση: 450.000 ECU (1996-1999).
DELPHI:
χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG III),
ESPRIT Programme
Θέμα:
Πρόβλεψη Πωλήσεων και Ολοκληρωμένα Συστήματα
Παραγωγής και Διανομής Επιχειρήσεων.
Χρηματοδότηση: 246.000 ECU (1998-2000).
ΧΑΝΙΑΣΥΝ:
χρηματοδότηση από την Γενική Γραμματεία Έρευνας
και Τεχνολογίας, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΕΠΕΤ ΙΙ
Θέμα:
Κεντρικός έλεγχος αστικής κυκλοφορίας σε
πραγματικό χρόνο, εφαρμογή και υλοποίηση στην
πόλη των Χανίων.
Χρηματοδότηση: 17.600.000 δρχ. (1999-2001).
ΠΕΝΕΔ: χρηματοδότηση από
την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας
Θέμα:
Στοχαστικός έλεγχος οπτικών συστημάτων
αστεροσκοπείων.
Χρηματοδότηση: 16.000.000 δρχ. (2000-2001).
ΟΜΝΙ:
χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII),
R&D Programme Information Society Technologies
Θέμα:
Ολοκληρωμένη αρχιτεκτονική ελέγχου αστικής
κυκλοφορίας και ανάπτυξη συστήματος
πληροφόρησης στο διαδίκτυο με εφαρμογή στο Δήμο
Χανίων.
Χρηματοδότηση: 140.000 € (2000-2003)
και 26.000 €
από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας..
SMART NETS: χρηματοδότηση απο
την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Information
Society Technologies.
Θέμα:
Εφαρμογή και αξιολόγηση πεδίου της στρατηγικής
ελέγχου αστικής κυκλοφορίας TUC σε Σάουθαμπτον
(Ηνωμένο Βασίλειο), Μόναχο (Γερμανία) και Χανιά.
Χρηματοδότηση: 430.000 € (2001-2004)
και 85.000 €
από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
RHYTHM: χρηματοδότηση απο
την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII), R&D Programme Information
Society Technologies.
Θέμα:
Εποπτεία και έλεγχος κυκλοφορίας
αυτοκινητοδρόμων με χρήση τεχνητής όρασης.
Χρηματοδότηση: 246.000 € (2001-2004)
και 47.000 € από την Γενική
Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
EYE IN THE SKY:
χρηματοδότηση απο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG XIII),
R&D Programme Information Society Technologies.
Θέμα:
Προηγμένη μείξις δεδομένων για καταγραφή και
πρόβλεψη κυκλοφορίας.
Χρηματοδότηση: 88.374 € (2001-2004)
και 15.500 € από την Γενική
Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
WWT&SYSENG:
χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG
Research), Human Potential Programme, Research Training Networks.
Θέμα: Εφαρμογή μηχανικής
συστημάτων σε στρατηγικές επεξεργασίας λυμάτων.
Χρηματοδότηση: 166.764 € (2002-2006) και
45.000 € από την Γενική Γραμματεία
Έρευνας και Τεχνολογίας.
EURAMP:
χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG INFSO),
R&D Programme Information Society Technologies.
Θέμα: Έλεγχος ραμπών εισόδου
δικτύων αυτοκινητοδρόμων.
Χρηματοδότηση: 449.000 € για 3
χρόνια (2004-2007) και 125.000 από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και
Τεχνολογίας.
CONNECT:
χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG TREN),
FP6-2002-Transport.
Θέμα: Δίκτυο Αριστείας για τον
συντονισμό μεθοδολογιών καινοτομίας μέσων μαζικής μεταφοράς.
Χρηματοδότηση: 8.400 €
για 2 χρόνια (2004-2006) και 1.500 €
από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
ETNITE:
χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG
EDUC),
Leonardo da Vinci Programme.
Θέμα: Ευρωπαϊκό δίκτυο άσκησης και εκπαίδευσης σε
ευφυή συστήματα μεταφορών.
Χρηματοδότηση: 15.500 €
για 2.5 χρόνια (2004-2007).
ΕΛΚΕ - Ενίσχυση Έρευνας
2004:
χρηματοδότηση από ΕΛΚΕ Πολυτεχνείου Κρήτης.
Θέμα: Ανάπτυξη φιλικού προς τον χρήστη λογισμικού
για βέλτιστη επιλογή παραμέτρων συστήματος προσαρμοστικού αυτομάτου ελέγχου.
Χρηματοδότηση: 5.000 €
για 1 χρόνο (2004-2005).
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ:χρηματοδότηση από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Θέμα: Ανάπτυξη συστήματος ολοκληρωμένου ελέγχου δικτύων αυτοκινητοδρόμων και αξιολόγησή του με χρήση μικροσκοπικού μοντέλου προσομοίωσης.
Χρηματοδότηση: 60.000 € για 1.5 χρόνια (2005-2006).
ΠΕΝΕΔ:χρηματοδότηση από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
Θέμα: Ανάπτυξη και αξιολόγηση μιας νέας στρατηγικής ελέγχου φωτεινής σηματοδότησης πραγματικού χρόνου αστικών οδικών δικτύων.
Χρηματοδότηση: 45.000 € για τρία χρόνια (2005-2008).
ΠΕΝΕΔ: χρηματοδότηση από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
Θέμα: Ανάπτυξη και αξιολόγηση ροών σε αποχετευτικά δίκτυα με έμφαση στην εφαρμογή της στον ελληνικό χώρο.
Χρηματοδότηση: 45.000 € για τρία χρόνια (2005-2008).
COOPERS: (V2017) χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (IST), χρηματοδότηση από την
Ευρωπαϊκή Επιτροπή,
FP6-2004-IST-4.
Θέμα: Συνεργατικά Δίκτυα για Ευφυή Συστήματα Οδικής Ασφάλειας.
Χρηματοδότηση: 72.320,00 € για τέσσερα χρόνια (2006-2009) και 17.000 € από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
ANTREOFF:χρηματοδότηση από το Τμήμα Κινητικότητας και Δημοσίων Έργων της Φλαμανδικής Κυβέρνησης.
Θέμα: Διερεύνηση εφαρμογής του λογισμικού RENAISSANCE στο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της Αντβέρπης (Βέλγιο).
Χρηματοδότηση: 33.610 € για 11 μήνες (2007-2008).
NEARCTIS:χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG INFSO), R&D ProgrammeICT (Information and Communicatoin Technologies).
Θέμα: Δίκτυο Αριστείας για Προηγμένη Συνεργατική Διαχείριση Οδικής Κυκλοφορίας στην Κοινωνία της Πληροφορίας.
Χρηματοδότηση: 298.000 € για
5 χρόνια (2008-2013)
και 15.000 € από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και
Τεχνολογίας.
sFLY:χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG INFSO), R&D Programme ICT (Information and Communicatoin Technologies).
Θέμα: Ανάπτυξη Σμήνους Ιπτάμενων Μικρο-Ρομπότ.
Χρηματοδότηση: 420.700 € για 3 χρόνια (2009-2011).
TUC Κηφισίας-Αττική Οδός: με χρηματοδότηση από
Αττική Οδός Α.Ε.
Θέμα: Εφαρμογή της Στρατηγικής Ελέγχου κυκλοφορίας
TUC στο υποδίκτυο Κηφισίας-Παράπλευροι Αττικής Οδού
Χρηματοδότηση: 42.000 € (πλέον ΦΠΑ) για 1 χρόνο (2009-2010).
MULTITUDE:χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή,
COST Programme (Action TU0903).
Θέμα:
Μέθοδοι και εργαλεία για την υποστήριξη της χρήσης, της βαθμονόμησης και της
επικύρωσης μοντέλων προσομοίωσης κυκλοφορίας.
Χρηματοδότηση: Έξοδα δικτύωσης για 4 χρόνια (2009-2013).
AGILE: χρηματοδότηση από
την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG INFSO), R&D Programme Networked
Embedded and Control Systems.
Θέμα: Ανάπτυξη και εφαρμογές
προηγμένων προσαρμοστικών μεθοδολογιών αυτομάτου ελέγχου.
Χρηματοδότηση: 120.000 € για 3 χρόνια (2010-2013).
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ: συγχρηματοδότηση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.
Θέμα: Προηγμένες μέθοδοι μοντελοποίησης και ελέγχου κυκλοφοριακής ροής σε δίκτυα αυτοκινητοδρόμων.
Χρηματοδότηση: 45.000 € για 3 χρόνια (2010-2013).
ARTS: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, COST Programme
(Action TU1102).
Θέμα: Αυτόνομα συστήματα υποστήριξης οδικών μεταφορών.
Χρηματοδότηση: Έξοδα δικτύωσης για 4 χρόνια (2011-2015).
ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΙΙΙ-1 SMOOTH: συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Παιδείας.
Θέμα: Ανάπτυξη λογισμικού συστήματος αυτόματης επιλογής μακροσκοπικών μοντέλων κυκλοφοριακής ροής αστικών και περιαστικών αυτοκινητοδρόμων.
Χρηματοδότηση: 24.000 € για 3 χρόνια (2012-2014).
ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΙΙΙ-2: συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Παιδείας.
Θέμα: Παροχή προτεραιότητας σε πραγματικό χρόνο σε μέσα μαζικής μεταφοράς.
Χρηματοδότηση: 28.000 € για 3 χρόνια (2012-2015).
ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΙΙΙ-3 DIANA: συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Παιδείας.
Θέμα: Ανάπτυξη καινοτόμων αλγορίθμων και συστήματος υποστήριξης αποφάσεων για το σχεδιασμό συστημάτων αστικών συγκοινωνιών.
Χρηματοδότηση: 7.000 € για 3 χρόνια (2012-2015).
MCS-PERTH: χρηματοδότηση από την Australian Road Research Board
(ARRB Group) ως υπεργολάβος για την
Main Roads Western Australia.
Θέμα:
Μοντελοποίηση, διαμόρφωση και προσομοίωση ενός πιλοτικού έργου ελέγχου
κυκλοφορίας αυτοκινητοδρόμων με χρήση μεσοσκοπικού μοντέλου.
Χρηματοδότηση: 80.000 €
για 1 χρόνο (2012-2013).
TRAMAN21: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή,
European Research Council Executive Agency,
Advanced Investigator Grant.
Θέμα:
Διαχείριση κυκλοφορίας για τον 21ο αιώνα.
Χρηματοδότηση: 1.496.880 € για 5 χρόνια (2013-2018)
και 418.000 € από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
COST Action TD1207: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, COST Programme
(Action TD1207).
Θέμα:
Βελτιστοποίηση σε συστήματα λήψης αποφάσεων για αποδοτικά και εύρωστα
ενεργειακά δίκτυα.
Χρηματοδότηση: Έξοδα δικτύωσης
για 4 χρόνια (2013-2017).
Local4Global: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG
Connect), Cooperation Programme Information and Communication Technologies (ICT).
Θέμα:
Ανάπτυξη, εφαρμογή, διερεύνηση και αξιολόγηση μιας γενικής μεθοδολογίας για
την συνολική βελτιστοποίηση τεχνικών Systems of Systems (TSoS) μέσω τοπικών
ενεργειών ελέγχου.
Χρηματοδότηση: 311.320
€ για 3 χρόνια (2013-2016) και 66.774 € από τη Γενική
Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
PADECOT: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Marie Skłodowska-Curie Individual Fellowships (MSCA-IF-2016) για τον Δρ. Νικόλαο Μπεκιάρη-Λυμπέρη.
Θέμα: Έλεγχος κυκλοφοριακής ροής με χρήση μοντέλου μερικών διαφορικών εξισώσεων.
Χρηματοδότηση: 152.653 € για 2 χρόνια (2017-2019) και 7.300€ από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
INFRAMIX: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Horizon 2020 Research and Innovation Action, Automated Road Transport (H2020-ART).
Θέμα: Ανάπτυξη οδικής υποδομής για μεικτή (συμβατικά και αυτόματα/συνδεδεμένα οχήματα) κυκλοφοριακή ροή.
Χρηματοδότηση: 358.588 € για 3 χρόνια (2017-2020) και 16.000€ από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
ΣΤΟΧΟΣ: συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Θέμα: Σχεδιασμός βέλτιστης κίνησης οχημάτων στους αυτοκινητοδρόμους του μέλλοντος.
Χρηματοδότηση: 40.600 € για 2 χρόνια (2017-2019).
TrafficFluid: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, European Research Council Executive Agency, Advanced Investigator Grant.
Θέμα: Περιβάλλον Τεχνητού Ρευστού Χωρίς Λωρίδες για την Κυκλοφορία Οχημάτων.
Χρηματοδότηση: 2,495,500 € για 5 χρόνια (2019-2024) και 2.000€ από τη
Γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας.
FRONTIER: χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Horizon 2020 Research and Innovation Action, Mobility for Growth.
Θέμα: Διαχείριση κυκλοφορίας επόμενης γενιάς για ενδυνάμωση της ενσωμάτωσης συνδεδεμένων και αυτοματοποιημένων οχημάτων, συνεργασία μεταξύ των ενδιαφερομένων και προληπτική βελτιστοποίηση δικτύου πολλαπλών μέσων.
Χρηματοδότηση: 299,250 € over 3 years (2021-2024).